13 Şubat 2009 Cuma

Öncelikle Ergun arkadaşımızın teyzesi için rahmet dilemek istiyorum. Mekanı cennet olsun.

Blogumuzu takip eden arkadaşlar görüyorlardır ki, sevgili Nur arkadaşımızın gayreti, Gürol ve İlham arkadaşlarımızın yazıları da olmazsa sayfada hiç bir hareket olmayacak.
Oysa ki eminim bu yazılar ne hakkında olursa olsun, bize ulaştığında hepimiz de bir an için geçmişe, lise yıllarına dönüyor, o günleri ve arkadaşlarımızı hatırlıyoruzdur. Bugün nerelerde olursak olalım, hangi işi yapıyor, hangi arkadaşlarla takılıyor olursak olalım, bir an için o günlere dönmek o günlerin coşkusunu, gençlik enerjisini hissetmemize neden oluyordur. Gerçi hepimiz hala çok genciz. Eminim hepimiz de kesinlikle ihtiyarlamıyoruz, sadece yaşlanıyoruz.

Aslında herkesin ne kadar çok paylaşacak şeyleri vardır. Okuduğumuz bir kitaptan alıntı, gezip gördüğümüz yerlerle ilgili bilgiler, seyrettiğimiz bir filmin bizde bıraktığı tat, bir haber; günlük koşuşturmalarımıza biraz mola verip bütün bunları ve deneyimlerimizi paylaşabiliriz. Böylece hem sayfamız hareketlenir hem de bir daha ki yemekte bir araya geldiğimizde sanki hiç araya zaman girmemiş gibi olur.

Bugün bunları sadece arkadaşlarımızın gayretine teşekkür etmek için, yaptıklarını benim ve benim gibi eminim bir çok arkadaşımızın takdir ettiğini bilmelerini istediğim için yazmak istedim. İlerleyen zamanlarda umarım ben de onlar gibi sayfaya değişik şekillerde katkılarda bulunabilirim.

Tekrar teşekkürler ve sevgiler,

Gülten Yılmaz (6fenH)

Hiç yorum yok: