22 Temmuz 2009 Çarşamba

Yaz albümleri....

Epeydir yeni albümlerle ilgili bişey yazmadığımdan ''Refik ne alacağım konusunda hayli kararsızlık çekiyorum'' diye dert yandı.
Ben de bari dinlediklerimi paylaşıyim dedim:
Serdar Ortaç....berbatttt
Işın Karaca.....bence bu albümden en iyi frizbi yapılır.Albümdeki üçüncü şarkıyı(gidemedim) sevmeye çalışıyorum ,ama umutsuz...Fakat Ref bu albümü çok sevmiş..Aslında zevklerimiz pek ters düşmezdi noldu acep.
Sertap Erener....Single remix yapmış.Çok güzel. Ama kısa sigara gibi hemen bitiyor..
Sezen Aksu... Çok güzel... Albümde ikinci sırada olan Murat Ceceli Şarkısı(unutamadım) dinlediğim en iyi yorum ,Sözler muhteşem ,fakat şimdiye kadar altıncı şarkıdan yediye geçemedim ,insanın ruhunu tüketiyor.Altıncı şarkıdan, tavsiye üzerine 12 ye atlayıp dinliyor ve de içimi iyice sıkıntı bastırıp ''imdaat' demeden teybi kapatıyorum..Göğsünüz sıkışıyor,nefes alamıyorsunuz o kadar fena yani...Hani çok yersiniz de üzerine bir kahve içince sindirirsiniz ya, bu albümün üzerine dinlenip de gevşiyeceğiniz bir albüm yok .Belki Manga ''bir huzur şehri'' olabilir.Ya da eski Nazan Öncel albümündeki ''nereye böyle veya hay hay'' da olabilir.Aslında Nazan Öncel in , sanki salıncakta hafifçe sallanırken ayaklarınıza deniz dalgası vuruyormuş hissi veren bir şarkısı vardı ; yazı çağrıştıran ; adını anımsayamadığım , kahve görevini en iyi o şarkı üstlenebilirdi ama hafızam yaşımla ters orantıda malesef.
İbrahim Tatlıses....Dinlemedim...Albüm kapağındaki o kırmızı ayakkabıları giyen birini dinlemek imkansız...
BenDeniz... Sadece Sevenlerine tavsiye edilir....Sanıyorum ünlü olduğu günden beri saçlarını yıkamıyor,...yani bence!!!!!
Sibel Can....Bu albümden de çok güzel frizbi olur.
En iyisi bu aralar radyo dinlemek ..

4030
nur

Hiç yorum yok: