14 Ekim 2009 Çarşamba

Benim için en eglenceli en degerli gecelerden biriydi.Bizler bu konuda çok şanslıyız.Hayatın bu koşuşturması ve stresi içinde bu güzellikleri yakalıyabildigimiz için.Gençligimden hatırası olan güzel yıllardan birbirinden degerli arkadaşlarımla vakit geçirmek çok güzeldi..Emegi geçen herkese çok teşekkürler...Tekrar görüşmek üzere saglıcakla kalın...Canan Aslan Taflan



Nur'cum yine harikalar yaratmışsın. Gecede bulunamadım ama en azından ertesi günü bazı arkadaşlarımızı görme şansına eriştim. Eh senle ve Canan'la da öncesinde bir kaç kaçamağımız oldu. Resimler, her şey harika gözüküyor. Ben de umarım Cananımızın şarkı söylerkenki videosunu çok yakında görücüye çıkaracağım.

Herkese sonsuz sevgiler,

Gülten Yılmaz


Çok güzel ve o kadar da özel bir gece yaşadık. Emeği geçen herkeze özellikle NUR'a çok teşekkür ediyorum. Bu kadar büyük bir organizasyona ilk defa katılıp yıllardır görmediğim bazı arkadaşlarımı görmek beni çok mutlu etti. Herşey mükemmeldi. Zaten resimlerde yaşadığımız mutluluk görülüyor. Teşekkürler NUR........

Sevinç Sağlam Karakılıç

Hiç yorum yok: