8 Ekim 2008 Çarşamba

Sevgili Arkadaşlar,

Tam iki saatlik bir süreç neticesinde benim makinemden olan resimleri
sizlere 5'erli gruplar halinde mail eki olarak gönderme işlemini
tamamladım. Gururluyum.

Çok iyi biliyorum ki tek tek açma ve download etme süreçleri de sizi
epey oyalayacak. Üzgünüm.

Keşke aynı adla bir grup kursaydık ta, oraya, dosyalar halinde daha
kolay transfer etseydik. Pişmanım.

Tuygun, Aynur, Canan ve Kıvanç-Ahmet'e de fotografları için
teşekkürler. Minnettarım.

Ancak fotografların, çok doğaldır ki, kolay yüklensin diye yükü
azaltılmış halleri oldukça eksik olmakta. Muzdaribim.

Nur, bu arada Tuygun'u gecenin Nihat Odabaş'ı ilan etmişsin. Beklenti
içerisindeyim.

Ayrıca, Nur'un binbir emekle Trabzon'da hazırlatıp getirdiği, ancak
altyapı eksiklikleri sebebiyle gecede gösterilemeyen sunumunu izledim.
Müziğin de büyük katkısıyla, harika olmuş. Edinin, izleyin derim.
Kendilerine müteşekkirim.

Aynur' un sunumu da hem profesyonel, hem de çok duyguluydu doğrusu.
Ali İhsan'ı bir kez daha rahmetle anıyorum. Memnunum.

Hakan Günaydın arkadaşımız da, hem taşıdığı onca teknik yük
(kilolarca), hem de sayın hocamın ;-) yüksek disiplini altında
gösterdiği dirayet için büyük bir teşekkürü haketti. Once more, i' m
müteshekkir!

Melih ve Nur'a ve SomData Trabzon'da üslendiği tespit edilen "the
Toplantı" Düzenleme Konseyi' nin saygıdeğer azalarına koca bir
teşekkürü de borç biliyorum. Bilginim.

5 aralık 2007

A. Refik İmamecioğlu
4531
6 fen H

Hiç yorum yok: